مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-06اقتصادي

اجازه شهرک سازی در روستاها را نمی دهیم/ آموزش تفکیک از مبدا پسماند روستایی


مدیرکل امور روستایی گیلان، اراضی زراعی به ویژه شالیزارها را بستر توسعه محصولات کشاورزی با محوریت برنج دانست و تصریح کرد: اجازه آپارتمان سازی و شهرک سازی در روستاهای گیلان را نمی دهیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور روستایی گیلان، اراضی زراعی به ویژه شالیزارها را بستر توسعه محصولات کشاورزی با محوریت برنج دانست و تصریح کرد: اجازه آپارتمان سازی و شهرک سازی در روستاهای گیلان را نمی دهیم.

یاور پیرعلایی در گفت وگو با ایسنا، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و پسماند را از دغدغه های اصلی استان گیلان در حوزه روستایی دانست و اظهار کرد: با تشکیل کمیسیون جلوگیری از تخلفات ساختمانی در حوزه شهری و روستایی از سه سال پیش با خرید و فروش غیر قانونی و بدون مجوز اراضی باغی و زراعی استان برخورد می شود.

وی با اشاره به عضویت کلیه دستگاه های ذی ربط در کمیسیون مذکور از جمله دادگستری، افزود: محیط زیست و منابع طبیعی از گذشتگان ما به ارث رسیده و باید به عنوان امانت تحویل آیندگان دهیم لذا اجازه آپارتمان سازی و شهرک سازی در روستاهای گیلان را نمی دهیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان، اراضی زراعی به ویژه شالیزارها را بستر توسعه محصولات کشاورزی با محوریت برنج دانست و تصریح کرد: به هیچ عنوان انشعابات آب، برق، گاز و تلفن به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه شهرک سازی در روستاها را نمی دهیم/ آموزش تفکیک از مبدا پسماند روستایی

اجازه شهرک سازی در روستاها را نمی دهیم/ آموزش تفکیک از مبدا پسماند روستایی